HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 18:56 L Pietro

leköptek.

áá ez a nap...

Suli.. Tündinéni szarrá oltott a táblán. para. Aztán büdös volt törin emrt ömlött a sz... a suliban. para. Énekpróba 2 órán át. ON DÖ RÁÁÁJT SZÁÁÁJD!! para. Olasz egész jó lett volna, de a végén acoltoztunk és ez elkeserített picit. :S  para. A média órát megint kihagytam. para  (ecdlről ne is ebszéljünk.. egyen sem voltam idén)

Suli után megpróbáltam wowozni de nem ment :) ami tökjó. Dudeval Hősöket néztünk (gogo Hiro!)  majd egy iszonyat tréé edzés. erősítés megint elnagyolva.. és tök rosz kedvem volt végig (HIÁNYZÓÓÓÓL) Aztán rávettük Kumiszt, hogy jöjjön el velünk sert fogyasztani az éjszakába. a szépvölgyinél fogyasztottunk, ahol is 1. jó a sör 2.szar a vizipipa 3. szemétládarohadék GRRRRRRRRR a felszolágló kollegina. Mert: csúnya. de nem szép. későn adja ráa  hangot az MTVre (amikor már vége az ACDC számnak) és ráadásul amikor az egyik régi kedvencem következik a rohadék hungarista bányarém kérésére lehalkítja azt...  felhúztam magam. igen. node.. ide nem tud kapcsolgatni, úgyhogy meg is mutatom ezt a számot. A zárás időpontjának közeledéséből és az unalomból kifolyólag Csillaghegyet vettük irányba, hjogy ott majd jól folytatjuk az ivászatot.
Miután leszálltunk a hévről két furcsa hangot hallottam a hátma mögül. mintha valaki köpött volna egyet.. Sőt láttam egy kis akármit elhaladni a fejem mellett.. a másik hangról nem tudtam mi volt.. Amíg Dude nem jelezte, hoyg Petya, téged ugyancsak leköptek! Ajjaj!! nos megfordultam, és láttam, hogy két iszonyat menő rapper arc néz és vigyorog.. bazzeg. leköptek. megaláztak. és nem tehettem semmit. hiába a TKD, hiába voltuznk 5ször annyian... tuti volt nála valami kis segédeszköz.. kés iylesmi :S para!! utálom. az iyletz komolyan ki kéne végezni. minek van az iylen vilgon??!! ismeretlen srácokat leköpni? pff
 No... A célkocsma tele volt, de találtunk egy kedves kis helyet (ahol az asztaloknak bizony lábuk van! :D) Szal a Zsiráf leszedte a zsiráfot a felső polcról és kisebb fontolgatás után Málna kifizette a felét így részesetünk a sörítőből :) VH1-t néztünk. szar volt. De legalább kicsit együtt voltam a barátaimmal. Köszi srácok, hogy vagytok :)
Mai utsó para.. még délelőtt értesültem, hogy sajnos nem tudom elvinni Tökspilkót magammal boardozni emrt nincs hely a kocsikban :S:S:S: PARAAAA

Majd lesz valahogy! Szeretlek titeket srácok :) köszi a végülis szép estét!

[165-164]

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr57267271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása