HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.02.24. 22:11 L Pietro

ho paura di...

para. nem mozgat Stefi. nincs kedvem találkozni vele. Sokkal jobban szeretnék deszkázni vagy akármi mást csinálni. és ez így nem frankó. nemrég ilyen felindulásból akartam vele szakítani.. de ahogy ott voltam vele, hogy na akkor most vége egyszerűen nem ment. se vele se nélküle.. de ha ez így megy tovább akkor előbb utóbb ő dob ki engem...

nem akarok bunkó lenni vele.. nem érdemli meg. áá mostmivaan?







más.


skate yoo. tökjó olliemanualokat is csináltam már mostanában manualspoton. azt kéne megonldanom, hogy úgy menjek le deszkázni, hogy képes vagyok százasan koncentrálni, mert csak úgy lehet fejlődni. kemény agymunka amúgy a deszkázás.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr47353092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucuSKA 2008.02.27. 17:39:57

sztem ne húzd az agyát!:*
süti beállítások módosítása