HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.21. 23:23 L Pietro

DURVAAAAAAAAAA!!! :D:D:D

beszarás. bezsarááás :D

szal összefoglalva öcsém leváltott :D vagyis igazából megdöntött :) szal Lau szerelmes SzabóÁdámba Szabóádám szerelmes Lauba :D:D nee oltáás .)

igen. régi csel hogy öcsém jobban ért a nőkhöz eredendően. ez természetes. én nem nyújtottam neki annyit érzelmileg mint amenynit ádám. mármint nem tudott ő nyújtnai nekem annyit amennyit ádámnak tud! de hééé! ez tökjóóó! elvielg midnannyian boldogok vagyunk! két nekem nagyon kedves ember végre megkapja ami jár. végre!!!! felnyílik Luca szeme. én nem akartam eddig megbántnai ezzekl a gondolatommal de régóta úgy éreztem, hogy csak bemagyarázza magának Dávidot. mondjuk annyi tévedésssel, hogy azt hittem, hogy képes lenne belém szerelmes lenni. úgytűnik nem. dehát ennek is van oka. ez azért is jó mert át tudom magam adni teljesen a Stefi-"ügynek".

ha már százas őszionteség tombol.. egy picit irigy vagyok. de ez természetes. és elmúlik szerintem. jaaj! legyen jó Stefiveeeeeel!!!!!!!!!

kieg.: azért fura.

kieg2.: nem fura inkább csak még egy csalódás magamban.- bár neeeem. mert ez ugyanaz a csalódás mégegyszer. nem si mégegyszer csak felszakítva. de nincsen para. remélem nem is lesz. nem akarok Ádámmal összeveszni Lau miatt. Ádám sokkal fontosabb mint bárki!!!!!!!!!!!! El akarom felejteni. teljesen. és asszem menni fog. csak nehogy akkor legyen baj amikor "..watching you and him when i know it should have been me" bááááár! ha vele van akkor vele kellett h legyen. szal max it could have been me. de nem lettem szaaaal teljes gőzzel tovább. és ráveszem magam h még ennyire se zaklasson a dolog és tényleg egyszer végre "önző vágyaim"tól mentesen tudjak örülni két ember örömének.

there's a rainbow in the sky all the time. don't be blind!

utsó kieg.: grr hogy csinálja ez a kis rohadék? :D basszus becsicskulok az öcsémnek. taníts mester! :D

4 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr5306612

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: slots zoo 2017.11.19. 09:07:18

TM-Szidhi Jógarepülés: A szanjama tudományos igazolása - Meditáció

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lau 2008.01.22. 00:16:52

wáhh, igy kivülröl olvasva kezd az egész lassan hasonlitani egy felturbozott brazil szappanoperára... de gáááz! :D
kiwi vok amugy h hogyan sül el a dolog... félek... mármint magam miatt, azt tom h Stefivel és veled minden rendben lesz, ismerlek mind2töket eléggé (szerintem!), de h velem mi lesz...? remélem ugy ahogy most elképzelem! :)
nah czuppika

mälna 2008.01.22. 16:29:49

hmmm akkor mégse igaz amit mondtam. viszont holnap este millenäris, el ne felejtsd :)

L Pietro 2008.01.22. 18:30:10

holnaaaaaaaap ^^ mindanégyenmegyünk :D

bari:) 2008.01.23. 18:05:42

jajgyerekek én ezt most má nemtom h fogom e követni...najo nem oltalak le titeket.pedig olyan szivesen tenném XD
mindenjohaavégejo.
jaés peti, te nem jársz szkúlba?
csokk
süti beállítások módosítása