HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.20. 00:27 L Pietro

bittersweet

hosszú napom volt ...

reggel keltem és rohantam nyelvvizsgázni. fél óra várakozás után bevezettek egy terembe ahol először a listening testtel bombáztak. nos. megpróbálom visszafogni magam.. A JÓ ÉDES KURVA ANYJUKAT!!!!! NEM VOLT A FŐISKOLÁN VISSZHANGZÓSABB TEREM? NEM VOLT SZARABB HANGFAL?!!! nemhinném hogy volt, mert amit kaptunk az duuurván kritikán aluli volt szal a listeninget rendesen el is kúrtam. aztán 2-3 óra írásbeli.. de végül egy órával a vége előtt eljöttem, hogy odaáérjek a találkozóra Stefivel. a vizsga tuti 60% fölött lesz (remélemPP)

Stefit elvittem a belga sörözőbe megünnepelni a sikeres nyelvvizsgáját. bezsélgettünk picit és nevettünk egy csomót. nagyon jól érzem magam vele.

SWEET


.  de naggggyon idegesít hogy Lau megsértődött vagy megutált vagy nemtudom mi van. bánt, hogy nem érti meg logikusan cselekedtem és nem tehetek arról, hogy ő nem tudta, hogy hogyan fogja érinteni a kettőnk dolga. semmi gátat nem láttam a dolog előtt. mivel azt akarta h félre tudjam rakni. csak jót mondott róla, bíztatott, kerítőt játszott kb, és még a randinkra is iszonyat jókedvű smst küldött. és összesen annyit mondott ami gátolt volna, hogy "jól gondold meg". nos meggondoltam. de minden jel arra utalt hogy belemehetek. én az smst sem érzem olyan bántónak amennyire ő megsértődöt, mivel egy feldobott kérdésre ment az aberált humoros válasz (amire tudom h ő vevő lenne) így nem tehetek róla, hogy ő most úgy érzi, hoyg belérúgtam. nem rúgtam senkibe. nem tettem oylat ami bántónak tűnhetett az adott helyzetben. nem érzem jogosnak a sértettségét. sajnálom, hogy kezdelek elveszteni, de ha ezze meg is bántalak... itt Te viselkedsz érdekesen, nem én. csak gondold végig a helyzetet az én szemszögemből. és utána kezdj el mégjobban megutálni. ha nyitott szemmel olvastál akkor megértesz, hisz értelmes lány vagy. ha nem sajnálom. amit tőled tudok azok alapján nem látom hol hibáztam. lehet ha elmondanád őszintén amit érzel és gondolsz könnyebb lenne megértenem hol hibáztam.  

akármi van, akármennyire bántasz az smsel jogtalanul, akárhányszor sértődsz be oylan dolgokon amin alaphelyzetben nevetnél nekem hiányzol. hiányzik a mosolyod, a tekinteted, az ölelésed. és tudom, hogy nem kaphatom meg már soha (legalábbis egy ideig tuti nem) de tudnod kell, hogy "Nem ébredek fel szívesen..."

nemtudom miért ment el ez az egész ennyire rosz irányba... én nem akartam, hogy így történjen.. gondold át a dolgot az én szemszögemből. próbálok én is belátó lenni.

BITTER.... </3

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr77303927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bari 2008.01.20. 12:09:06

Ahhoz h kapjunk valamit, ahhoz el is kell veszítenünk valamit!
ez a nagybetűs éélet 1ik főszabálya.&még ok ehhez hasonlo van.1ik igazságtalanabbnak tűnik, mint a másik. és mi szovunk.ennyi

L Pietro 2008.01.20. 20:23:59

igen.. ha folyton csak kapnánk túl sok dolog lenne körülöttünk.. de azért ez tényleg igazságtalan adott pillanatban. :( hiányzik nekem :(
süti beállítások módosítása