HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.02.09. 11:14 L Pietro

lemaradtam sebaj :)

kicsit megfeledkeztem a blogról :$
nembaaj! most majd jól pótlok picit.

eltelt egy hét. hétfő kedd lógás. úgyhogy el is döntöttem, hogy komolyabban veszem a sulit és többet bejárok majd. edzés egész jól ment szerintem. igaz híztam de nem zavar majd lemegy megint :)
apropó ma megyünk fekvenyomó padot venni ^^ azaz a közeljövőben jelentős izomtömegnövekedés várható (H) ami "nagyonjóó" pláne, hogy utána elmegyünk az arenaba ruhákat venni öcsinek. én nézek magamnak egy sapkát meg lehet, hogy egy gatyát is.

a másik örömteli hír, hogy sikerült a nyelvvizsgám.. méghogy sikerült.. nekem lett a LEGJOBB a ZSKFen írók közül!! 86%!! :) kiválóan megfelelt minősítés oh yeah :) örüök. meg msot egy picit büszke is vagyok. bár nemtom igazából ez cska közép.. namindegy :D
a másik ami bánt, hogy nem érzem Stefivel kapcoslatban hogy ő lenne a "Ő" pedig nem ártana.. persze rendbe jöhet a dolog.. bár fene tudja. a másik baj, hogy vonzódom valakihez aki nem elég h idősebb mint én de az egyik legjobb barátom nővére.. ejj.. nemtom kialakul. ha nem lesz jó két héten belül Stefivel miután hazajön akkor lehet szakítok. szemétség vagy nem szemétség nem érdekel. ha nem jön össze  valami azt nem fogom erőltetni . de nem adom fel :) természetesen mindent emgpróbálok, h menjen

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr12332206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucuSKA 2008.02.09. 22:40:42

ügyivagy!(nyelvvizsga)
süti beállítások módosítása