HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.02.14. 22:23 L Pietro

rohan az idő

á megint le vagyok maradva..

Új függők yeah! Tensor-Rodney Mullen pro gyönyörű darab. Vettem egy súzt is. kicsit emgy szét szóval vennem kell súgút, de azt meg csak jövőhéten engedhetem emg magamnak.. rohadt  kapitalizmus.  vicc. beadtam a 360flipet futócipőben de rendes modeban nem ment.. mindegy. hpeinesz mert le FS 180oltam 4 lépcsőt. kissé bitter mondjuk, hogy foszlik szét a lapom nosejának heelsideja és, hogy úgy elestem 360flip gyakorlás közben, hogy orvosnál voltam a vállammal és rohadtul fáj. (szerencsére nincs elmozdulás cska durván meghúzhattam)
 meghalt Stefi nagymamája. úgyhogy épphogy hazajött el is utazott megint temetni. blah! "being alone on a Valentine's Day.."  denagyonrosz
 szóbajött, hogy abbahagyom a TKDt. de meggondoltam magam. nem adhatom fel. Bencét leszarom, keményen edzek, és ápolom az izületeimet.
 ja igen.. hétfő n ötösre feleltem irodalomból! :) ma meg írtam egy tökjó verselemzést! Köszi a segítséget Juliiim :) <3 olasz is jól áll.. sőt hétfőtől magántanározás is lesz. csak azt nem tudom mikor lesz időm tanulni is , edzeni is, különoalszozni is, DESZKÁZNI IS!, STEFIZNI IS!

ehh majd kiderül...

hétvégén Szoboszló-session. tanulás orrba und szájba. kis zabálásokkal megszakítva :) remélem lesz tejberizs. :D

fontos:  RISE AGAINST <3

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr14339755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása