HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.27. 11:35 L Pietro

vegyeeees

 végülis pénteken elmentünk anyuval vásárolni a Westendbe. Mivel Stefimék lógtak a suliból ők is velünk tartottak a nyugatitól. Benéztünk a Burtonbe, de sajnos nem találtam semmi jó cuccot. a speedben viszont annál inkább! vettünk egy tapadós, fekete, emerica kordgatyát meg késöbb egy zöldDCfelsőt meg egy fehér etniest. még a póló vásárlás előtt átmerntünk a FDGba és tök jól jártunk mert egész olcsón találtam magamnak egy baromijó pulcsit meg két pólót. jó volt, hogy ott voltak a lányok legalább anyu tudott velük dumálni amíg én keresgéltem.
 este szokásosan edzés.. tudni illik, hogy elterveztem, hogy kivívom a tiszteletet és e megkomolyodok teljesen, meg önuralmat gyakorlok... nos ehez képest Dúddal veszekedtem feladat közben, úgyhogy  szépen elástam magam. mivel a veszekeés úgy nézett ki kb, hogy "hisztiztem", hogy mit bénázik miért nem tartja jól stb.. hát igen.. sajnos ha nem is ezt mondjuk.. van köztünk egy kis(?) feszültség Lau miatt. :( igazságtalan az élet.
 este mégis feldobottan indultam neki az éjszakának.. mondjuk feleslegesen, mivel nem éreztem magam túl jól. magányos vagyok. a kis társasággal pár sör után lementünk Isztanbulba pipázni.. Ádám osztálytásámnak sikerült belehánynia a saját kabátjába (az eset után zsepiért kiáltott mondván "kurvára vérzik az orrom"  ehh).. nézzük a jó oldalát.. a hely szárazon maradt.. mondjuk egyszer sikerült lerántanom a pipát.. hál'istennek nem lett nagy baj. 2 előtt itthon voltam
 szombaton elindultam fodrászhoz.. de majdnem minden be volt zárva végül szereztem egy időpontot 4re. szóval elmentem deszkázni Olcsamájszterékkel. egész jól ment. volt pár széép flipem és VÉGIGcsúsztam a korlátot BSboardban, meg leollieztam egy magas pingpong asztalt. és amikor először rápróbáltam a 360flipre nagyon szépen kipörgött.. mondju azóta nem volt hasonló eredményű próba.. de sikerült egy "orgazmus".. :'( (felnyársalt a deszkám) 4re fodrász. most nincs sok hajam :) aztán haza zuhizni meg stefit várni. (ádiék már itt voltak Lauval).
 nos olyan elkúrt este volt, hogy hajjaj,.... amíg itt volt Stefi bénáztam, ettünk, stb.. szal elcsesztük az időt és így kb 10 percet tudtam vele foglalkozni.. aztán maradtunk hárman és hallgathattam a csókok finom hangját mellőlem.. a kis sóhajtásokat, a suttogásokat, az ölelések hangjait.. szóval az öcsém Lauval turbékolt tőlem 20 centire. leütem Oblivionozni hátha az felvidít.. nos mondanom sem kell úgy felbaszta az agyam ahogy kell... ilyen hangualtban mentem el aludni.. ki a szobámból. hogy had aludjanak az én ágyamon.
 egész jól aludtam.. bár most kb rohannom kell melózni.. hogy vezekeljek a telefonszámlámért.. óriási ez is nem? akár ádám is mehetne helyettem.. pff. mindegy csak magamat okolhatom ő mondta hogy nem szerelmes (vagyis nem mondta soha h szeret) így jártam. most itt ülök a szobámban és beleőrülök, hogy itt hancúroznak mögöttem jókedvűen, vigyorogva, boldogan...az ÉN SAJÁT ÁGYAMON!!!..ahol velem volt.. de én nem kaphattam meg ezt. nem tehettem boldoggá. nem voltam rá képes.. ráadásul eleve az is milyen dolog, hogy ádám hamarabb aludhatott a barátnőjével mint én !!! soha nem keltem még semelyik barátnőm mellett. ezt is ő érdemli ki.. mi a kurva istenért ilyen fasszopó ez az élet? most miért kell engem folyton szopatni? miért jobb az öcsém mindenben nálam?!
......
...
..elvileg egy szavam sem lehetne. Stefi teljesen oda van értem és azt hiszem én is érte. csak olyan rohadt irigy vagyok, hogy ki sem tudom mondani. mikor lehetek végre én is százasan boldog?

franc tudja. na megyek dolgozni. aztán jövök haza tanulni. remek!

kieg.: annyit tennék hozzá, hogy így si úgy is dolgoznék vasárnaponként, másrészt nem bánom, hogy együtt vannak, csak néha rámjön az irigység. meg bennem van az, hogy miért jobb az öcsém mint én (úgy eleve)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr7313359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása