HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.02.02. 12:00 L Pietro

pártééé

 elutazott :'(
ójajj. de legalább lassan már ott van és nem kell már szenvednie a buszon és boardozhat, pezsgőfürdőzhet, boardozhat, boardozhat, ááá :) ez nagyon rosz, mert irigylem is és ráadásul hiányzik!
 najó azért én sem panaszkodhatom. Mivel sajnos tegnap eltört a deszkám Erzsin tönkrement az egész napos tervem, mivel egész nap új lapot keresve jártam a várost. először pénzért haza majd vissza majd áááá ráadásul Dude megkért, hogy menjek be neki dobverőért egy boltba.. -.- szóval igaz elmaradt a deszkázás de van egy kuuuuurvajó új lapom. köszi Luca a közreműködést <3
 délután átmentünk Andiékhoz, mert szülinapja volt és gondoltuk felköszöntjük. Jól sikerült. Jól sikerült berúgnom 2 sörtől :) úgyhogy hazafelé mámorosan szálguldottam 4 keréken. de valami elképesztő ez a lap.. részegen le tudtam tolni a 4lépcsőt MDFnél meg áá szal zsíír.
 a szalagavatóra is deszkával érkeztem. igen. öltöny+deszka=kúl ügyesek voltak szépek voltak a skacok. nagynehezen elindultunk a Glob felé. én még beugrottam haza letenni a dekket meg magamhoz venni vmi szörpit. azzal a kis rummal együtt már teljesen megvolt a partihangulat úgyhogy elég nagyot táncoltunk :) kb mindenkivel táncoltam tökjó volt :) hiányozni fognak ha elballagnak basszus :') nos. ez gáz lehet. de letisztáztam magamban és nem az. szóval összesmároltam Szandival. dehát semmi érzés csak buliztunk picit. ráadásul ő is mással van meg én is. és nem történt semmi több. teljesen baráti alapon . hát ez van. azért Luca, örülnék ha nem modnanád el Stefinek. szerintem nem értené meg. mondjuk nemtom te mennyire érted meg. najó mind1. lesz ami lesz.
 ami mondjuk tényleg jó a bulival kapcsolatban az az, hogy rohadtjól éreztem magam. talán túljól is (dnb..) és nem hánytam :) sőt összesen egy kólát vettem ott :D

hiányzol Stefii :(

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr64321945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bari 2008.02.04. 16:00:57

baszki én nm értem az embereket!!
mindenkinek van vkije és igymegugy szereti aztán ha ott áll elötte a nagy kérdés h "és hűűséég??" naaakor baszta.mer ennyi.. én vh mégis kibirom.nem nézelk le..csak..de! pedig nem akarlak mer nemtom mire van nagy pofám. én ebben vok nagyobb mint az tálag, ti meg másban. ennyi

Gyurisxc · http://gyurisxc.blog.hu/media/image/DSC000421.JPG 2008.02.05. 05:52:43

Egy csók még nem a világvége...tök sok kapcsolatban megbeszélik, hogy egy csók még nem számít megcsalásnak, és ez tényleg így van :D persze ez hülye érv,de akkoris:) Persze én is kibírtam/kibírom már 3 hónapja hogy csak barátnőmmel vagyok, de ki tudja, hogy meddig bírom még.... és különben is, partihangulat,illuminált állapot, nem hiszem, hogy ezt ragaozni kellene! pont.

L Pietro 2008.02.05. 11:52:49

hát akárhogy nézzük az fix, hogy nem szép dolog. de igazából nemtooom.. van pár dolog ami még hozzátartozik az ügyhöz. Szandival jártunk és nagyon jóban vagyunk és ez így kb nemtom még annak a réginek a beteljesedése. (nem történt több csóknál) egyszerűen állati szükségletek kielégítéséről van szó. buliztunk jól éreztük magunkat és mivel elég közel vagyunk egymáshoz kicsit átléptük azt a vonalat ami általában ilyenkor határ másoknak. de szerintem ez neki is kmolyan iylen.. baráti dolog volt. persze ott vna mögötte a szex után érzett vágy de akkor sem fogtuk fel többnek. egyébként meg jó volt uh kús :D de még ezt megbeszélem vele is.

ja a másik meg... nem akarom, ogy lenézz Bari :( nagyon rosz lenne és én úgy érzem, hoy nem érdemlem meg. ilyen téren más nézettel rendelkezü.. vagy mégsem? nemtom amúgy én pont, h iszonyat féltékeny fajta vagyok meg igazából hűséges is. asszem. najó mindegy szóval remélem nem neheztelsz majd rám :'(

bari 2008.02.05. 12:45:37

de mostmár érted miért nem akartam vled sokat(v ugy 1általán)táncolni?...
jo én+ lány vok és közülök is az érzékenyebb fajta, uh nkem nagyobb hangsuly van a számotokra kisebb hangsulyu dolgokon:S na segond.
jojo nem nézlek le. csak szar látni ezt.meg a gecisok válást.meg mindent ami párkapcsolattal kapcsolatos:D

L Pietro 2008.02.05. 23:12:01

nem nem értem miért nem akartál velem táncolni. nemtom mire gondolsz. több lánnyal (barátaimmal) is táncoltam és több mindenkivel is lehetett volna valami de nem lett mert nem akartam.nemtom miért nem tánciztál velem :8 de mindegy :'(

és amúgy meg bánt a gondolat hogy megtettem.. de ez nem jellemző rám. mármint nem csalom meg a barátnőmet soha. ez nem emgcsalás volt. mármint izé.. egy kicsit csak de nem annak volt szánva.. hagyjuk

bari 2008.02.06. 17:18:36

melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk!
süti beállítások módosítása