HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.21. 16:43 L Pietro

skateboarding session

eyo eyo eyo! back on four wheels! :D cool eh'? sure thang!
magyarul ma voltam lent deszkázni és fene tudja honnan összeszedtem magam és lenyomtam az mdf szintet. becsúsztam 50ben egy kétlépcső magas padkát (gyakorlatilag egy 2. lépcsőfok egy lépcsősoron), átvittem FS180ban egy akadályt. beadtam többször a Kflipet, és ugyanazt a padkát átküldtem FS180 Petya-bonelless 360 varialban :D (najó szal őő.. FS- switch-hand-bonelless bigspin vagymi) és anynira felpröögtem h életemben elősz9ör kéeps voltam derékmagas szintet leugrani, hogy megpróbálkoztam a lépcsős résszel is.. és fél óra prübálkozás után egy jó pillanatban kis zenei segítséggel is de le-ollieztam a 4 lépcsőt!! :) jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D valszeg ez kivúlről nem tűnik nagy számnak mondván láttam profit 12 lépcsőt olliezni.. node é petya vagyok! és ez nekem kurvanagy lépés volt! ^^most tökjóóóóóóóóóóóóóó! másfél hónap múlva sítábor (snowboard session#2 incoming.. akarok csinálni egy egész filmet de ez titok :D), és smot megye találkozni egy lánnyal aki teljesen oda van értem és imáád. igazából egy szavam sem lehetne. és most nem is lesz. nem károgahtok mindig. ha nem próbálok meg elvonatkoztatni sosem lesz vége. "No pictures on my walls....With you around me I don't feel its over"

szóval nyitom a szemem és fürkészem azt a bizonyos rainbowt az égen :) (R) csak így

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr39306036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása