HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.03.31. 15:45 L Pietro

áá megkúúr... megkúúr egy kutya!

ééééés igeeen!!

SIKERÜLT!  a délutáni szenvedés után észrevettem, hogy az általam letöltött programmal azért nem jutottam előre, mert az a szar dvd menü-építésre szolgál. Úgyhogy estefelé visszásztam a sony holnlapjára és végre a VEGASt töltöttem le amivel neki is ültem a dolognak: este tízes kezdéssel és hajnal negyedhatos végzéssel sikerült összedobni ezt:


remélem tetszeni fog. őszinte véleményeket várok :)



pénteken voltunk picit mókázni a városban.. végülis Libertiny Annáéknál aludtunk páran és mókáztunk.. kár, hogy hamar vége lett az ottani eseményeknek(mindenki ment aludni)

aztán szombat kockulás, majd vasárnap písz jel :)  kissé bárgyú volt a duma..kissé látszott a kivetítőn az "élő"beszéd videoféjlja, de mégis volt azért egy feelingje a dolognak.. meg hát nem beszélve az utána csapott sörözésről.. mondjuk sajnos picit későn értem haza :S


egyetek spenótot ha nem akarjátok, hogy megöljelek benneteket!..
www.youtube.com/watch

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr44405086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása