HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.30. 20:59 L Pietro

blabla

egy kis beszámoló

5-0 grind      fs180 to switch50-50 180 out    BSboardslide

deszkanélkül frontflip kezdemények

ma találkozott a fantastic4 :) az orrvérzés színhelyén ültünk össze. még mindig nem sikerült megszerezni paripánkat, Csacsyt :( de rajta vagyunk az ügyön.

Stefi azt mondta "szeretlek".  furcsa mert jól érzem magam vele minden jatszik de valahogy nem lángolok. para tudom :( de hátha kialakul.. nagyon bízok benne.

longing for a slope covered with snow.

igen.. :S és nagyon szar hogy "nincs egy jó szavam se hozzá".. pedig szeretnék csak valahogy nemtom oltások jönnek :S nincs felület ahol tudnék neki kedveskedni :( mert ugye a kedveskedések elgnagyobb része ki van lőve azzal, hogy mással jár.. nemtom.. próbálkozok azért..

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr71318722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurisxc · http://gyurisxc.blog.hu/media/image/DSC000421.JPG 2008.01.31. 17:02:52

nem MÁSsal,hanem a hülye öcséddel :D a mocsokja, engem is taníthatna:P habár csöndbe vagyok, mert jól meg vagyok most kicsiny életem párjával már 3 kerek hónapja:)
süti beállítások módosítása