HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.07. 22:31 L Pietro

mosolyog hogy megtörtént :) nagyooon :D

naaaaaa! :D hepinesz lavjaman stbstb


kint ausztriában felhoztam a témát, hogy szeretnék egy piercinget csináltatni. elbeszélgettünk róla szüleimmel. én úgy épzeltem el, hogy a szülinapomon fogom kilövetni vagy a szám vagy az állam vagy a szemöldököm.. nos nem így alakult..

tegnap este rituálisan elzártam Őt egy fiókba és eldöntöttem, hogy elszakadok tőle. egész jól alakult a dolog...

ma suliban nemtudom mitől de besózottan viselekdtem és az lett a vége, hogy egy piercinges székében találtam magam. Birkámmal mentünk el a mammutba eredetileg sznapi ajándékot nézni Neki. sajnos nem sikerült megfelelő alapot találni, de gazdagodtam egy lyukkal. apu belegyezett anyunak tetszik dude kibaszott irigy :D szal kúúúl.. modnjuk vigyázni kell rá nagyon.. :S  taekwondoval kombnalva vicces lesz.

az izgalmakra való tekintettel elmentünk kajálni a mekibe,(KÖSZI MÁLNA HOGY ELJÖTTÉL VELEM ÉS RÁVETTÉL A DOLOGRA) ahonnan az apacs felé vettük ismét az utat szilikonból készült ékszert venni nekem. nos guess kivel találkoztam azon a bizonyos padon.. igen azon a padon a championnal szemben. Dudeval és Vele. eleinte nagyon meglepődtem sőt furcsáltam, hogy mi a halált cisnálnak ők ott ketten, de persze ez csak a meglepettségemből adódott minden okai. szóval csatlakoztak hozzánk bementünk piercinget venni. áááááá!! LAWL!!! nagoyn vicces volt. Dude hangosan oltott szénné  Ő és Málna segítségével :D kb oylan vörös volt a fejem.. ááá :D nagyon vicces voltm eg az egész hhelyzet :D sajna nem bírom elmagyarázni de nagyon vicces volt :D "melegem van szóval inkább felhívom" "arra <midnenki héátra néz> nem ott! a az arcodon!"

a boltból szabadulva a moszkvára mentünk és átrendeződve külön váltunk. Dude Málnával haza én Vele rajzra.. nos hát igen. szal tegnapelőtt szakítottunk deeeeeeeeeeeeeee már rajzra kísértem. nem bírok nélküle lenni. vicces, hogy a harmadik szakításunk után is két nappal újra összeverődtünk valamilyen formában. :) nos leegyszerűsítve a dolgot.. rajzórából tesióra lett :P ha értitek :$

a tesi óra is elég jól sikeróült azt hiszem.. és nem is ez a lényeg, hanem a dolog következményei.  megfogalmazódott bennem az, hogy elég volt.. nemtudom.. hihetetlennek tűnik.. de valahogy el bírom képzelni nélküle. NYÍLVÁN iszonyat szívesen lennék vele.. de valahogy (talán a csalódás miatt) belőlem is elkezdett kihalni a dolog.. vagy legalábbis csökkent az intenzitása.. és belőle emg valahogy végképp eltűnr.. mármint lecsökkent.. most ez szarul hangzik...hogy megkaptuk egymást megint és elég is lett a másikból, de ez msot így tök jó.. mert imádjuk egymást tényleg. komoylan nagyon durva.. le sem tudom írni mennyire jól érzem magam vele.. nem játszom meg magam semmilyen szinten.. hasonló az érdeklődésünk.. stbstb :) ezt mind leírtam már. szóval különváltunk tényleg. lezártuk mondván maradjunk barátok.. nos ez közhelyesen hangzik, de ez nálunk komolyan is van gondolva! :) meg tök jól szórakozom vele.. és tényleg jó kedvünek érzem magam.. furcsa.. nem gondoltam volna, hogy ilyen sikeres lesz ez a próba.

ez így nagyon jó. van egy olyan barátom akivel kb mindent tudunk egymásról és teljesen megbízunk egymásban és imádjuk egymást. ennél talán nem is kívánhatok többet. egy igaz barát sokkal többet ér mint egy barátnő. talán inkább úgy mondanám biztosabb.. mert azért mágiscsak khmkhm.. nodemindegy :D szal én biztos vagyok benne, hogy valamiylen formában szükségem van erre a lányra mint emberre. fontosabb nekem mintsem, hogy elvesszem egy megromló kapcsolat miatt. talán jobb is ez így. megismertükl egymás testét lellkét és külön mégis együtt haladunk tovább.

ki tudja mit hoz a jövő.. nem is érdekel :) 

szeretlek :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr97288870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása