HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.22. 01:53 L Pietro

"Ne sírj, hogy elmúlt! Mosolyogj, hogy megtörtént"

   a napomról..  áá már most látom.. iszonyat hosszú post lesz. pláne, hogy megint spicces vagyok blogolás közben :) (K)
  wait a minoute.. COMEON! (jsut let me catch my breath)
  Ma elég komoly erőket kellett bevetnem, hogy felkeljek. Eleinte lemondtam a bemenetelről, de végülis, példát mutatva (erőt merítve) Cicám-nak/ példájából felkeltem és bemásztam.. igaz csak a 3. órára értem be, de bementem. Fantasztikus délelőttben volt részem! Sorba jártam a barátaimat és felköszöntöttem őket az euróscsokikkal :D örültek neki.. azok is akiknek ez nem volt olyan vices szerintem még azok is örültek, hogy gondoltam rájuk. Természetesen kóser BARÁTAIM(!!!) külön örvendeztek :D Mivel szűkös volt a keret választanom kellet kit ajándékozok emg alaposan ..sok agyalás után úgy döntöttem Danit emelem ki. A minap vettem neki egy gyönyörű pólót. A ruhadarabon a kövektező elemek díszelegnek: a háttérben egy nagymagyarország ábra, egy címer, egy turul karddal a karmai közt, és mindez körbe véve két mondattal Igazságot amgyarországnak" "Justice for Hungary" ... nos daniról annyit érdemes tudni, hogy a legliberálisabb ember akit ismerek :D és ja persze.. mellékeltem a pólóhoz egy fényképet amelyen három.. khmkhm.. roma származású fiatalemebr ölelkezik :D:D:D   nagyon boldog volt!  hát még én amikor átadta az én ajándékom (ami itt díszelega szobámban), egy PMT-t (Portable Mistletoe). Ezzel futkároztam körbe-körbe az isiben mindenki fölé oda-oda tartva. Karolinnka nagyon tetszett :) (apropó! tök megkedveltem Karolt) osztálykarácsony után kimentünk famba meginni egy sörítőt Málnámékkal. amikor vázoltma a helyzetet Málnának eléggé kiborult.. "szánalmas"  elgondolkodtatott a dolog.. és elég sokáig ezen filóztam..  hogy kihasznál..  hogy nem is szeret..
 aludtam délután. elég szar volt. aztán elmentem edzeni. el is felejtettem, hogy utsó edzés szabadfoglalkozás.. de örültem neki.. kihasználva za alkalmat Blinttal protektoroztunk picit. tök jó volt. nem haltam bele de mégiscsak el kell valahol kezdeni a fájdalomtűrés tanulását. 
 edzésről szabadulva az étterembe siettem, mivel oda beszéltük meg a karizást Laummal akinek megtudtam a második nevét (amit természetesne enm teszek közzé ;) )  Beállítottam az asztalt és indultam volna ki elé, de a hídon vele találtam szembe magam.  <le kéne szokni a részegen írásról.. nagyon sokat hibázok :S>  bementünk az étterembe és befészkelődtünk a helyünkre. Elkezdtünk bákárdi kólájzni..ha elkezdi az ember nincs leállás - ;) -  szal 3 kör csúszott le.. meg egy dupla-tripla bélisz menet is heleyet talált a programtárban.. összefoglalva nagyon jól éreztük magunkat :$  Na igen.. ki ne felejtsem! az ajándékozás szerintem nagyon  jól sikerült.. féltem, hogy nem fog tetszeni neki a plüss amit tőlem kapott.. naigen. .elég közhelyes dolog plüsst ajándékozni.. node ennek a jegesmacinak szárnyia si vannak!! angyélka :) angyalkát az angyalkámnak :) én kaptam egy nagyon kedves bögrét a következő idézettel: "Ne sírj, hogy elmúlt! Mosolyogj, hogy megtörtént" kaptam egy (tökfinóóóm) csokikát is meg egy csájníz, zenészunokatesó által importált teáát :) szal elsz mit öjtnen a bögrémbe.. ami még nagyon fontos, hogy kaptma kölcsönbe egy sálat az ő illatával (L), hogy érezhessem amíg nem találkozunk végre újra.
 Igen... sokat filóztam, hogy akarok-e élni azzal a bizonyos lehetőséggel.. és  rájöttem, hogy körülbelül akármiylen körülmányközött IGEN! megőrjít ez a lány! imádom! nem bírok betelni vele! ő a legjobb dolog ami történt velem! minden fájdalommal, szenvedéssel együtt is. rájöttem, hogy hálás vagyok a sorsnak, hogy beletett ebbe  ahelyzetbe. persze könyebb lenne ha együtt lehetnénk, de midnennek van oka. talán kiérdemlem majd egy napon.. addig is.. nem adom fel!  Szeretem őt! 

"holding on to you! to keep from falling.. yours eyes are closing now. this CAN'T be our last goodbye"

longing for love's embrace

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr65272032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása