HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 19:03 L Pietro

it should have been... it should have been me

megpróbálok elszakadni a témától, mert máshogyy nem fog menni ez az egész szar.
de most ezt még iderakom mert úgy érzem kell

írtam, hogy amikor azon a bizonyos hétfőn megláttam épp ez a pár szó hangzott el a fülemben: "Today is the day. The worst day of my life.." ez a szám a Boys Like Girls Learning to Fall. Valahogy eddig az agyam figyelmen kívűl hagyta a szám néhány részletét.. Most megfigyeltem a szöveget és áááá értem miért én jutok Luca eszébe erről:



Today is the day
The worst day of my life
You're so content it hurts me
I don't know why
The cost of misery
Is at an all time high
I keep it hidden
Close to the surface in sight

I'm learning to fall
I can't hardly breathe
When I'm going down don't worry about me
Don't try this at home
You said you don't see
I don't want to know that you know, it should have been me

Could you be with him?
Or was it just a lie?
He doesn't catch you like I do
And you don't know why
You change your clothes and your hair
But I can't change your mind
Oh, I'm uninvited
So unrequired now


I'm learning to fall
I can't hardly breathe
When I'm going down don't worry about me
Don't try this at home
You said you don't see
I don't want to know that you know, it should have been me

Words screaming in my head
Why did you leave?
And I can't stop dreaming
Watching you and him
When it should have been
It should have been me


Today is the day
The worst day of my life

I'm learning to fall
I can't hardly breathe
When I'm going down don't worry about me
Don't try this at home
You said you don't see
I don't want to know that you know, it should have been me

Whoa (I'm learning to fall, I can't hardly breathe)
(I don't want to know that you know, it should have been me)
Tell me that you know, it should have been me)
Whoa (Don't try this at home, You said you don't see)
I don't want to know that you know, it should've been me
Whoa (I'm learning to fall, I can't hardly breathe)
(I don't want to know that you know, it should have been me)
Tell me that you know, it should have been me
Whoa (Don't try this at home, You said you don't see)
I don't want to know that you know, it should've been me
[Learning To Fall Lyrics on
http://www.lyricsmania.com/ ]

annyit fűznék hozzá, hogy a you said you dont see  rész nem igaz. érti, de sajnos hiába érti...   és akárhogy gondolja én is értem őt. ha nem érteném nem léptem volna.

igen. i cant hardly breathe. és im learning to fall de nagyon magasról zuhantunk és kurvára fájt. egyelőre nagyon véreznek a sebeim. nemtudom mikor gyógyulnak be ha begyógyulnak. de nem is érdekel. ha boldognak láhatnám/tudhatnám az gyógyír lenne. szeretném őt, de nem lehet még. nem akarom őt elveszíteni mint embert, de ahoz, hogy normális barátok lehessünk el kell telnie valamennyi időnek. a sebnek be kell forrnia.

a sebnek be kell forrnia.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr8267296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása