HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.08. 21:26 L Pietro

jelentés

soká vergődtem tegnap az ágyba szal elég későn keltem és csak az 5. órára értem be :D

furi volt.. reggel meg kellett néznem, hogy megvan e a piercingem mert semmi fájdalom nincs. ez tökjóóóó- sőt be se dagadt.. mondjuk msot edzés után észrevettem, hogy bekékült picit a szemöldököm :( mindegy elmulik kezelgetem..

suliban egész jól fogadták a dolgot. sokaknak tetszik.. érdekes, hogy az elnökúr meg pati ki vannak akadva :) sebaj ugy kell nekik :) azért szeretem őket :P

d.u. méterárú bolt alapanyagért Luca szülinapi ajándékához.  egészen edzésig ezzel tölöttem az időm.. mármint az ajándékon dolgoztam.. most kell egy kis külső segítség.. de remélem jól fog sikerülni.. asszem mondjuk sötétlilát kellett volna hozni világoskék helyett.. dehát megátjuk.. remélem tetszeni fog neki :) szombaton pártii :D   tök hepi vagyok!! Lucával (Cserző) tökjól összehaverkodtunk az utóbbi időben.. és jeee! együttfogunk deszkázni ha végre elmulik a szar idő :)

edzés fos volt. fájt a szívem le kellett ülnöm :S para    mindegy

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr24290061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása