HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.20. 22:27 L Pietro

a blinkful of hope... down the drain

bizony. bizony. szegény kis Peti naívnak született.

tegnap este felcsillant egy cseppnyi remény.. nem elbíztam magam, csak reméltem, hogy úgy kell értelmezni azokat a bizonyos mondatokat ahogy én szerettem volna érteni őket. dehát ki gondolta volna.. hogy nem. mindegy. majd lesz valahogy. meg tudom várni. képes vagyok rá.
neki is mondtam, hogy  természetesen, ha találkozok valakivel aki hasonló hatással lesz rám mint ő akkor nem utasítom vissza, de nem fogok csak azért csajozni hogy "legyen valami". ha buli dolgok történnének.. meg remélem megállít ha meglátom a sealt a kezemen.

min tudjátok (vagy nem írtam le? nemtom lehet nem írtam tegnap..)
lényeg.. tegnap-tegnap előtt is végképp félreraktuk egymást.. de ma már emgint találkoztunk.. igen.. nem tudunk szakadni akárhogy is áll a dolog.. legalábbis egyelőre

szal találkoztunk ma. odafelé azon filóztam, valyon mire utalhatott amikor előző este azt mondta "élőben megbeszéljük". mondta, hogy énekelt egy számot amit nem is szeret és aztán meglátta a nevem msnen és, hogy a szövegnek velem együtt volt valami jelentése.. de majd ma elmondja alapon hagytuk.. szal ehez fűződik a dolog.. amikor is ültem a héven és a fülemben szólt egy szám (vmi nellifurtádó lehetett) aminek a szövegéből azt lehetett kivenni, hogy "lálál dobom a pasim mert te kellesz" .. és ami arra utalt, hogy ez lehetett a szám az az, hogy benne volt az egyik verse végén, hogy "longing for your touch".. ami olvasható volt egész este Lau nevében.. dehát.. nem titok, hoyg a dologból nem az lett amit gondoltam,. a nyugatimekinél lett volna a találkozó, de amikor megláttam, hogy kb 5 lépéssel halad előttem utána rohantam  nehogy már késöbb érkezzek mint ő :D szal rávetettem magam és nyomtam egy óriási pussszit az arcára... amitől megijedt, de szerintem örült neki (nekem).. ami a vicces az az, hogy :D .... ehh... Lau egyik exjének volt szerencséje végignézni a jelenetet :D (a cicitémasrác XDXDXD)

elmásztunk az ezeregybe.. sajnos melléválasztottunk a pipának így szegény Laum rosszul lett. így elmentünk kajálni a starkebabba. nos a szám nem az volt amire gondoltam. nem akarja dobni khaelt :D és sajnos észrevette a sealem :S de örülök, hogy nem haragudott annyira amennyire gondoltam, hogy fog ha meglátja. (ehh bocs a mondatszerkezetkért)

nemnagyon megy a dolog. viszont talán most találunk egy "megoldást".. nem si írok semmit amíg ki nem derül mi lesz.. lehet azután sem miután ily módon oldódott meg.. remélem rendben lesz a dolog és jól jövünk ki mindketten az egész kavalkádból.

majd lesz valahogy...   ha meg nem.. akkor is azért a sok fájdalom mellett mégis boldogan gondolnék vissza rá. mert igenis voltak és lesznek szép pillanataink.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr97270848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása