HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.18. 22:57 L Pietro

kedd azaz tkd meg szerelem

kedd. a kedd, amit vártam. a kedd amikor is egy alig várt etiek órán vehttem részt. a téma a szeretet volt. kis tudattágítás. elgondolkodtatás. sok kérdést hozott fel újra.. de úgy érzem, hogy nem jutottam előrébb. ami egy kicsit megijezsztett az a "felszínes szerelem  addig tart amíg le nem hullanak az útjából az akadályok"..  ez elgondolkodtatott, de végül megnyugtattam magam.. ha hozzá nem kötődnék bizonyos dolgok után akkor senkihez serm a világon.. amit azért nehezen tudnék elképzelni.

 szokásos. minden ugyanúgy megy. egész nap agyalok, fontolgatom a dolgokat és sajnos nem jutok egyről a kettőre. minden kiútra van ellenérv. nem akarok kiszállni, mert úgy érzem valóban szeretem és talán tényleg "többre vagyunk hivatottak" így ketten, de nem maradhatok bent, mert aljas és önző dolog két embert elszakítani, és mert lau  bent akar maradni (akárhogy is másképp tűnik sokszor........)   jajj.  nincs megoldás Oo mmilyen már 

komolyan jó lenne ha az ölembe hullana a siker. vagy ő vagy más, aki viszont szeret és segít elfeledni a dolgokat. de az a baj, hogy ez nem megy csak úgy. ritka az olyan lány mint ő. mint ő, akivel annyira ól érzem magam. aki annyira feldob. aki annyira... felizgat  hihetetlen miylen hatással van rám ez a lány. nemtudom mit csináljak. egyszerűen nem akarom elfelejteni. de ől szereti khaelt! úúúgy gyűlölöm ezt az egészet. meg akarom tudni, hogy khael hogyan érez.. dehát nem állhatok elé, azzal hogy "hé belezúgtam a barátnődbe, nincs kedved lepasszolni/elmondani szereted e valóan? vagy bármi mással. sajnos. gondoltam megkérdem gyurtát a dologról valami olyan kamu dumával, hogy megbízzon az infóval (és őszintén is válaszoljon), de nehogy véletlen lebuktassam laut. van elképzelésem.. de nem elég jó. még ki kell agyalnom, hogy miképp fogalmazzam meg a dolgot.

szóval. tudom, hogy sokadszorra írom le ezt az egészet. de nem látom át még így sem. valaminek kell lennie. nincs olyan, hogy valaminek nincsen megoldása. MI LEGYEN?
tudom, érzem, hogy zavarja Laut az értetlenségem. zavarja, hogy nem vagyok képes túllépni. csak olyan rosz, mert érzem, hogy van értelme az egésznek. persze a másik odlalon ott van a sok negatívum.

épp bezséltem dudeval pár szót. azt tanácsolta akárhogy érzek tovább kell lépnem. mert az a korrekt. az a "fair". és igazából nekem is vannak elveim. és szégyellem, hogy belementem ebbe az egészbe. ..

áá! na tessék! élő péda! 5 percen belül megváltozott a véleményem. szörnyű,. nemtom mivan. épp ebzsélek lauval. ő hátha okosabb mitn én... bai


amúgy ma volt az univerzum vacsi. eliszogattunk blinttal dudeval meg lánggal. nem volt rosz, bár túlettem magam.. de sebaj nem ebédeltem

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr37268788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása