HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 18:55 L Pietro

szimpla csütörtök egy kis alkotással megfűszerezve

Lássuk csak..  Fizika felelést megúsztam. Olasz dogát készülés hiányában eltoltam. Matekot nemértem. VISZONT! Boomkin tök kedves volt velem meg tisztességes emg minden.. szóval amilyen sokszor nem.. De msot tényleg.. amikor megkerestem azzal, hogy mivel úgyis utál meg feltartom a csoportot én köszöntem szépen kiszállok. Erre ő bevallotta, hogy hát igen nem bír engem és szívesen látna acsoporton kívűl, de ha már ilyen közel a cél akkor ne adjam fel, hanem nyelvvizsgázzak le Januárban. Úgyhogy Jan.19. (?) nyelvvizsga! :O
 Hát azt nem mondanám, hogy boldog vagyok.. mert eléggé meg van telve a fejem kételyekkel.. szal aggódok az egész dolog kimenete felől (mármint Laurannával).. Viszont a sok kínzó pillanattal együtt is.. jó érzés, hogy végre valaki igazán feltörte a szívem burkát.
 Angolon lerajzoltam a szívlopás elkövetőjét.. Remélem tetszeni fog neki :$
 Délután eldeszkáztam az Osanba és megcsináltattam újfenn elcseszett szemüvegem.
 Majd kis rajz-igazgatás és egy kiadós BulletForMyValentine-ThePoison haéégatás után elmentünk Mammal a csontkovács bácsikához. (aki emg van fázva, de még midnig profi :D )
 Onnan fél óra alatt haza (dugó nélkül 5 perc :S )és angol lecke (2 perc? :P ) aztán spuri edzés..  Bemelegítés, láblóbálás, és edzésen először igazán 3lépéses formai küzdelem. (utálom :D) az erősítés emgint elmaradt :S:S:S
 És már utol is értem magam .) Itt ülök.. és alig várom, hogy publikáljam a postot és felmehessek MSNre :)

pás


[166]

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr54267266

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mouse click the next web site 2017.10.24. 11:23:35

Buy Rolex Watches - Discount Luxury Watches

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása