HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 19:02 L Pietro

holding on to you

 Egész jól átvészeltem a napot.. Bár voltak mélypontok szokásosan :S

alapjában véve azért elég fárasztó és hosssszú nap volt.. 7 óra+IDT azaz fél5re értem haza.
ha ez magában nem lenne elég IDTn rájöttem, hogy nincs meg az övtáskám, ami kivételesen dugig volt pénzzel (elvileg) Úgyhogy ahogy illik befostam kirohantam IDTről és a keresésére indultam. A tesi öltözőben hagytam ott várt rám. Amikor megláttam megnyugodtam, de amikor emgnéztem a pénztárcám iszonyat dühös lettem, ugyanis úgy véltem hiányzik belőle 12k jó magyar buznyák. ..   Szerencsére egy kiadós balhézás után rájöttem, hogy azért van benne oly kevés pénz (1k) mert tegnap én fizettem a vizsgát és az osztálypénzt is.. szal megnyugodtam és egykedvűen folytattam az utam hazafelé.
A héven összefutottam Tompival akivel egy tökjó beszélgetés vette kezdetét, de sajnos idő hiányában abbaszakadt.. Talán majd egyszer befejezzük.. Mindenesetre újfenn eszembe juttatta a továbbtanulás körli nagy fejfájást okozó kavarást. Sőt új megvilágításba helyezte azt. Van mind agyalni megint ..
   Itthon megtanultam az olasz szavakat és megírtam a fifika puskámat :) a nyelvtannal nemtudom mi lesz.. :S valahogy arra is kéne valami segédeszköz.. kell a jójegy de a tudás felesleges mivel az érettségiben irodalom és szövegértés van. Szal nem zavar.
  Tényleg! Múltkor nem írtam le, hogy kaptunk etika-póttanárt. a volt izgatóbácsit, Tiszavölgyi OG-t. Iszonyatosan konzervatív.. Bele nem merek gondlni mi volt itt az ő ideje alatt.. De mindenesetre k*rva jó órát adott szerintem és alig várom a jövőhetit.. amikor a szeretetről és a szerelemről lesz szó.. hát igen.. elég aktuális
  Apropó. Nem vagyok sokkal jobban mint tegnap este. Minden percben gondolok rá és azt kívánom, hogy "when I close my eyes ill be by your siiiiiide" de hiába csukom le a szemem..  Matek előtt is teljesen kiborultam .. el kellett vonulnom a takarító nénik részére (szerencsére nem voltak ott) , hogy ne lássa az egész iskola, hogy egy fotót bámlva bőgök fényes nappal egy gimnáziumban.. áá! (nagyon kedvesek avgytok, Lill Kimu Sorsi) Istenem! Úgy kívánom, hogy az enyém lehessen  ,hogy viszont szeressen igazán! Miért nem kaphatom meg akit igazán őszintén tisztán szeretek .. azt aki talán tényleg viszont szeret engem?! Viszont szeret? nemtudom.. annyiszor csalfa a "vak remény".. nemtudom van e értelme. De belül valami azt súgja "ne add fel! tarts ki! mutasd meg, hogy képes vagy elgalább egy dolog mellett kiállni ebben a szerencsétlen életedben.. és talán megkaphatod ami "jár" "    tehát...        HOLDING ON TO YOU!!!!!!!!!!!!!!! (poison-B4MV)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr89267293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása