HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 18:54 L Pietro

he deciso

Megint beszéltünk. És sajnos sikerült megint felszínre hozni a poblémát.. És végül úgy döntöttem, hogy nem tolakszom. Magamban lemondtam rólad, mert beláttam hogy ezt a helyzetet nem lehet látatlanban megoldani és a probálkozásaimmal csak ártok a helyzuetemnek és neki fájdalmat okozok. És én nem akarok fájdalmat okozni. Mivel el kellett mennie elköszöntünk mondván holnap befejezzük a beszélgetést.
Elvonultam gondolkodni. Megfordult a fejeben, hogy feladom.. jön más.. lesz jobb.. lesz más..  és tbh..amikor a fél évre gondoltam.. arra a fél évre aminek nem garantált az eredménye meginogtam. Megfordult a fejemben, hogy nem fogom kibírni. Úgy éreztem nincs értelme... De hiába mert ha lehúnytam a szemem ott ragyogott előttem az a szempár és nem hagyta, hogy így eldobjam magamtol őt. Maradnom kell. Eldöntöttem magamban, hogy kivárom ezt a fél évet ha törik ha szakad!! Minden úgy lesz ahogy Ő akarja. ha szeretné találkozunk. Ha azt szeretné, hogy ne lássuk egymást hát úgy lesz.
 Szeretem. Már biztos vagyok benne. Ki fogom bírni, csak emlékeznem kell rá. Meg tudom csinálni. Így lesz jó. Ha valóban van valami kötés közöttünk akkor úgyis minden "jóra fordul".
 Ha meg nem?  hát iylen az élet. És ha nincs köztünk semmi plusz akkor meg csak véltem h szeretem ezáltal nem is lesz baj. asszem.

Bocsáss meg nekem. Eszem ágában sincs tőrt forgatni benned. Gyógyulj meg sé jó étvágyat (:

Szóval.. Május... mondjuk 13.   ma van 28.   az pontosan 167 nap.  őőm...

"counting days again"

<3

[167]

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr9267263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása