HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2008.01.10. 21:13 L Pietro

ááóóóóóó x2

 tesisztár álé 5 4 5 5   kúl éh?
matekfakt helyett sörözés Pedróban kúl éh? angolon kacagás ezek után.
suli után angol készülés itthon majd Dagadt elhívott, kísérjem el a fodrászhoz meg a kozmetikushoz és akkor beszélgetünk jól. így lett, amíg vártam rá megírtam az angol fordítást(most fogom befejezni egy pipa mellett a töri után) Dobott a kis butámon 2 évet kb az új frizura ^^ lavja bradar! a fodrásztól elmentünk flóriánra találkozni Lucával mert kapott edzőjétől egy csokis kukit :D amit nagylelkűen megosztott velünk. kősz Luca kősz.
Lucától spuri edzésre. Egész jó volt eaz edzés az erősítés meg egyenesen az eddigi legjobb volt! kúl éh?   je ic kúl

kieg.:  kaptam egy frankó kis cápázó makhinát lucátóól :) (kulcstartónak is haszbálható:) )
KÖSZIIIIIII :D -1 áú  (R)

na ami nem kúl az meg az, hogy edzésre nem vittem cipőt és midnkét nagylábujjam felszakadt és fáájnak! áúcs 1itthon meg megkértem dúdot segítsen megmosni a hajam a pirszingem miatt... sajnos arcoskodott és telspriccelte a bal szemem samponnal sé áááááááááááááááá áúcs 2 :'((((  mind1.. az universum bajnoknak ez meg sem kottyanhat

zavar a gondolat, de gyakorlatilag kurvajó, hogy kopik az érzés Lau iránt. (ehh épp most megy a gone to young :S) nemtom... így, hogy nem viszonozza amit érzek (éreztem?) könyebb, mert igazából szarul esik a dolog -nagyon- ami nyílván fáj de továbblök. nemtom.. nagyon remélem hogy ez nem fajul el annyira, hogy ne tudjak vele spanolni mert nagyon szeretnék.. csak olyan furcsa velem :S  mind1.. lehet csak a dolog frissessége miatt van és késöb jobban kijövünk majd.. komolyan öcsémmel jobban van  ami megint tökkúl hogy joban van két ember akiket szeretek, csak kicsit fura.. bár nemtooom előbb ismerték már egymást.. és belátom az is szarul esik, hogy külön őt kréte meg, hogy kísérje el szúratni nekem emg meg sem említette, de lehet ez is amiatt van, hogy egy hete sincs annak, hogy szakítottunk újra. meg a másik, hogy hülyén viselkedem vele én is.. mármint talán kicsit gyerekesen.. nemistom.. szarpoénok, éretlen piszkálás.. nemvoltammégilyen helyzetben.. lehet ezek miatt olyan velem ő is amilyen.

 i tried to be perfect but nothing was worth it... i thought it'd be easy... i meant all the things i said.. sajnos nem jött össze. és igen így im better off on my own  áúcs harmadszor. </3

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr60292727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása