HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 18:59 L Pietro

Málna nap

Hai

Vegyes érzelmekkel fogadták az új frizurám.. Van aki nevetett eklőször (akadt pár arc aki másodjára is :D) van akinek tetszett.. Pl Kelz (az amerikai lány) bíztatott mert egyrészt etszett neki, msárészt majd ha eddig nem volt ilyen max "wait a bit and all the guys will walk around with hairstyle liek yours. thats how it goes" :D  Végülis nem oylan vészes mint gondoltam.
Fontos, hogy ma volt kedves Málnám és Fett névnapja :) Tehát vettem nekik egy-egy marcipánt, hogy érezzék szeretem őket és, hogy legyen tőle jó kedvük :) Egész jól sikerült.. mindketten el voltak ragadtatva.. Málna meg is ígérte (egyébként), hogy majd eljön velem és segít kiválasztani Lau egyik karácsonyi ajándékát.. késöbb Popp is csatlakozott és együtt olvadtak a szülinapi ötletemen.. ha midnen giaz jól fog siekrülni! :) (csak legyen kinek "átadni".... :/ )
Bari ma (is) kicsit fura volt velem.. De mindegy lehet csak rosz napjai vannak mostanság.. Jó persze nem esik neki jól amikor (vissza!)oltom.. Nem fogom Ttvel szivatni ez egy érzékeny pont.. tudhatnám magamtól is.
Délután aludtam egy kicsit. tök jó volt.. utána szembesülni azzal, hogy milyen sokat kéne olaszt magolni már kevésbé esett jól..
Elmásztam edzésre... SZÖRNYŰ VOLT! komolyan. sőt szar. erősítés nulla.. unalmas formázás.. ráadásul sloooowmotiooonben :S De Gina megdícsérte a hajam :) Zsófi aeg valószínűleg eljön csütörtökön a jazz estre a Rozmaringba.. Elhívom Danit is..
Arra jöttem haza, hogy nincs senki itthon és nicns kulcsom.. :S be kellett kopognom a szomszédba, hogy telefonálhassak valakinek.. grrrr  Miután bejutottam erősítettem és megpróbáltam olaszozni picit.. de nem mondhatom hogy sokat készültem a dolgozatra... no majd kiderül mi lesz... 
Lau elfoglalt.. nemtudom írjak e neki... lehet Khaellel dumál :S  no majd ír biztos ha kiváncsi rám.....

lassan alszom szerintem :S

[161]

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr10267285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása