HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 19:00 L Pietro

loves your jazzy wayz

Kukucs!

Egész jól vagyok :) sőt nem panaszkodhatok.

Nem mentem be suliba magánéleti problémáimra hivatkozva anyunál.. meg persze a pénteki utazásra. Nagyjából kialudtam magam. asszem 11 felé keltem.. utána megpróbáltam wowwal elütni az időt .. az xp farm nem feküdt, úgyhogy BGztem kicsit.. egyszer majdnem megnyertük ABt tökkirály vmi 2000-1930ra kaptunk ki. I am da leader, mon! délutánra a BG üvöltözés-irányítástól megfáradva ledőltem aludni.. a gépen betoltam a BLG albumját és Rá gondolva végül elszenderedtem ^^
 Dude keltett azzal, hogy lassan edzés. Összepakolva a ta lálkozóra a parfümöt, zsepit stb elidnultam edzeni (a zsepi és a parfüm szerepét ebben a postban tudatom) Normális bemelegítés után nyújtás majd szokásos bázis edzés következett.. A végén megint formai küzdelem volt és sajnos sikerült összegyűrni az ujjam... megint.. áú (msot is ezt ápolgatom.. nem is ebszélve, hogy itthoni "gyakorolgatás" közben pande-doliból bevertem a lábam az egyik székbe :( ) a végén sorakozónál meditálásra lettünk utasítva melynek végén a szemnyitásnál azzal szemebesültem, hogy Tomimajszter télapó sapkábanm szórja felénk a szaloncukrot :D megmentettem kettőt a cukrokért folyó viadal során, gondoltam elviszem és az egyiket Launak adom. Edzés végén felhívott Mam  emlékszem-e, hogy ma van a jazzest a Rozmaringban.. jó hogy szólt, mert elfelejtettem volna.. De sajnos a beszélgetés közben lemerűlt a telefonom, így hatza kellett rohannom tehát hiába készítettem össze a cuccokat az edzőtáskámba. hazajöttem tehát. kicseréltem öcsivel a telefonom, hogy elérhető legyek és siettem a mammutba, hogy találkozhassak Vele. A hévhez, majd a villamoshoz való sprintelés eredménye egyéni csúcs lett: Zab utca-Mammut1 fsz  13 perc :D úgy, hogy vettem egy tictacot is :) Az apacsban találkoztunk Ő épp pirszingeket vett és Khael karácsonyi ajándékát. A piszingek megvételére kicsit korán került sor, mert csak késöbb fogja magát lyukakkal dúsítani :) Átsétáltunk a 2be.. benéztünk az aboriginalba, mert oda szól a ruhautalvány amit a télapó hozott neki :) Sajnos nem volt megfelelő méretű egy tök jó naciból.. Majd legközelebb gondoltuk és felmásztunk a mekibe.. Ittam egy cappuccinot ő meg egy frappét és felköszöntüttök egymást.
 Szal a zsepi. Még múlthét hétfőn kaptam tőle egy zsepit, amit ő szeretettel adott így benne van az ő szeretete.. És  miután elváltunk én azzal a zsepivel töröltem meg a szemeim, ezáltal az én szeretetem is belekerült.. Rájöttem, hogy legalább ha már ebben a kegyetlen világban nem is, de legalább abban a zsepiben egyesül a szeretetünk.. Tehát elfeleztük és eltettük, hogy emlékezzünk egymásra. A parfüm azért kellet, mert bele fújtam egy piccit az ő felébe,  hogy érezhesse az illatom amikor talán hiányzom neki... Sajnos nem volt túl sok időnk mert hazavárták 10re (?) szóval  hazakísértem.. nagy nehezen kiszabadult a szorításomból és elindult a lépcsőházuk felé.. A sarokról néztem ahogy eltűnik..
  A rozmaring felé felhívtam Danit, hogy elmeséljem mi történt.. Dumálgattunk másról is.. És megpróbáltam közös sielésre invitálni.. de sajnos nem nem tud se síelni se boardozni :( szal úgy néz ki, hogy egyedül megyek :S Pedig apu visz.. Szal kéne találni valakit ha már itt a lehetőség. AKI SZERETNE VELEM ELJÖNNI AUSZTRIÁBA DECEMBER 29:TŐL JANUÁR VALAHANYADIKÁIG BAORDOZNI ILL. SÍELNI AZ ÍRJOOOON :) bementem tehát a Rozmaringba, hogy meghallgathassam a jazzkoncert végét. Nem ismerek sok jazz előadót de ezek a srácok jól játszottak :) Oláh Dezső  Quartett FTW :) Rájöttem, hogy nagyon szeretem a jazzt ^^
 Jajj! lássuk csak....  Hiába megy a dráma nem tudunk elvonatkoztatni egymástól.. Nem tudjuk feladni a másikat. Legalábbis én biztos nem. Arra jutottunk, hogy találkozunk mert fontosak avgyunk egymásnak. De mint barátok. Nos ez nem az igazi.. de sokkkkkkkal jobb mintha csak hülye msnen láthatnám.. És nem. Nem roszabb ez nekem. Tökjóól érzem magam vele. És nincs rossz ekdvem mert tudom, hogy újra láthatom hamarosan. Mint barátot. Egyelőre... aztán ki tudja mit hoz a sors............................. :)

Csak azért is:   Szeretlek!! <3

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr13267288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása