HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.28. 11:17 L Pietro

tegnap

áá! megint lemaradtam! szörnyű.. sebaj bepötyögöm a tegnapot most

megintcsak elég későn keltem, ahogyan azt már jól megszoktam a szünetekben. egy percet nem voltam képes tanulni.. folyton rajta járt az eszem és azon, mit fogunk csinálni aznap. Ebédre pizzáztunk. nagyon szar volt :D  majd befutott apu és anyu is és megejtettük a karácsonyozást. kaptam egy tigrisszemet (tudjátook az ikrek szentköve vagy mi).. ez nem is lenne nagy szám, de ma előreláthatóan kapok egy board lapot ami viszont igencsak NAGY szám.. félek is hogy anyu whineolni fog az árak miatt (pedig használtat nézünk but still). apu örült a pólójának, anyu félig örült a porszívójának, öcsi örült az egerének amiről a kibontás után kiderült, hogy rooohadt kicsi :S... cserélhetem vissza. sebaj. igen! és kaptam öcsitől egy jack kábelt. jupijé!
 az ajándékozás után átmentünk Andiékhoz. Zsolt elég fáradtnak tűnt, Andi nem csak annak tűnt, hanem beteg is, Kristóf meg kúlféjsz :D  imádom! annyira ééédess ááá :D kva jó fej és imád :D asszem. persze lehet, hogy csak a szemüvegemen flessel (anyja szerint). kaptam egy frankó angol serlokholmsz könyvet emg egy fülhallgatót. ami tökjóó csak nincs mp3am :S mind1.. ha visszajkön a szervízből öcsi régije megkapom azt.
 fél6körül Zsolti kivitt a hévmegállóba, hogy elérjem a találkozót a barátaimmal. akvinkumnál találkoztam Málnával ^^ akivel kisebb-nagyobb körök leírása után veégül eltaláltunk pótkulcsba. nem tetszik a hely. drága és szar. viszont a barátaimat nagyon szeretem :D úgyhpogy egész jól éreztem magam, bár belátom a második órában már vártam, hogy idő legyen és találkozhassak Laummal.. végülis elrepült az idő és távozás előtt kaptam egy pippadohhányt egy előrecsomagolt vattacukrot és egy kézzel festett rövides poharat by málna & vikim. "Húú, dejó vaahgy!"
 megint anyunak volt igaza. kurvára fáztam. de szerencsére nem kellett túl sokat várnom laura. najó elég. kire? laura?  ez szar. meg eleve. fellépett az aprobléma, hogy így ezzel a hajjal (kivasalva) eléggé hasonlít Larára egy régi ismerősömre. és tök furiii! nagyon tetszik így is, csak valahogy nem "Lau-s". tetszik a sárga (:P) haja is, de valahogy a barna volt az igazi.. bár lehet, hogy csak meg kell szoknom, mert imádom én a szőke hajat, meg a vasalt hajat is.. csak nemtom! majd lesz valahogy.. lényeg a lényeg mostantól ünnepélyesen Lauranna helyett innentől csak utalni fogok rá, vagy helyettesítem cicámmal édesemmel ilyesmikkel. (R)  együtt elmásztunk a shirazba. élveztem a társaságát, de szerintem most ez nem volt olyan jó mint szokott. mármint a shiraz.. hogy feldobjuk a randit :D... elnéztünk a rozmaringba.. sajnos egy órácskánk volt egymásra meg a pezsgőre. szóval igazából egyiket sem fejeztük be igazán.. de azért szerintem így is "finom" volt :) (K)
 persze, nehogy minden rendben lemenjen lekéstük (max 2-3 perccel) az utsó héveket. juppí! ott fagyoskodtunk és kiderült, hogy még az éjjeli is megszűnt a tímárnák. napaff.. végülis hívtam egy taxit neki. nehezen ment bele.. mondván túl sokat költök rá.. de ha már én basztam el az időt... ehhehhehh :D ... ennyivel tartozom neki, hogy biztonságban hazavitetem. nagy nehezen én is kaptam egy kocsit és egészben hazaértem. itthonról még felhívtam, hogy megbeszéljük a mát és, hogy minden rendben volt e..
 
  nem tetszik neki, hogy ennyit költök rá. de nem nagyon érdekel, mert mjindketten tudjuk, hogy ő ezt nem igényli és, hogy semmivel nem tartozik nekem ezek miatt. sőt.. egyrészt mert túl nagy lesz a telszámlám, másrészt meg, mert nem árt ha van mit költeni hétvégenként egy félnapot el fogok menni dolgozni. most, hogy nincs wow  a tanuláson, az edzésen, és rajta kívül semmi dolgom. szal jut időm olyan dolgokra amire eddig nem nagyon jutott volna.. pl lehet, hogy újra fogok gitározni és már szinte tuti, hogy újra elkezdek deszkzni ha bejön a jóidő.. ami tökjóó!! mert Ő is deszkázott egy picit régen (egyhelyben manual jeeeeeeee) és az egy tökjóóó közös program.. alig várom a jó időt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr29277172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása