HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 19:03 L Pietro

to my Thunder

ez nehéz lesz.

annál is nehezebb.

kizárt dolog, hogy egy kerek egész gondolatmenetet le tudjak írni. megpróbálok valami hasonlót.

Peti szereti Laut.  Peti úgy érzi Lau az akiért a vilgra jött, akit boldoggá akar tenni. de Lau Khaellel jár. ugyanakkor szereti Petit. Lau és peti között óriási kölcsönös vonzalom van (volt?) ami Petit arra késztette, hogy Khael jelenlétének ellenére is megpróbálja beteljesíteni a vélt sorsát. sajnos Lau hiába szereti petit.. elvei, lelkiismerete maitt nem tud továbblépni, fél a változástól, fél a bizonytalantól, fél megtenni azt a bizonyos lépést..  talán igaza van. talán nem. ezt  így nem lehet megállapítani. milyen egyszerű is lenne az élet, ha minden döntésünknek pontosan előrelátnánk a következményét... de ez nem így van. tehát Lau és peti megegyeztek abban, hogy teljesen külön folytatják. ami az ésszerű megoldásnak tűnik, mégis mindketten könnyeikkel küszködnek......
 Se veled se nélküled. egy kibaszott ördögi kör. egy örökké mozgó mókuskerék amiből csak egy bomba szabadít ki. de a bomba szétszakítja a három mókust. én építettem fel a kereket, de nem láthattam előre, hogy nem tudjuk majd egy irányba hajtani. sajnos ez van. én kiszálltam. robbantani kellett.  őszintén bízom abban, hogy a bentmaradtak képesek lesznek továbbhajtani. legalábbis abban, hogy Ő boldog lesz valakivel, mert őszintén szeretem. és megtanított arra, hogy a szeretted érdeke a legfőbb. a midnenek felett álló érdek. ami minden esetben le kell, hogy győzze a saját érdekeinket.

Lauranna! Sajnálom, hogy elkezdtem, de én a dolog jövőjét a kötülményekből nem így láttam.
bocsáss meg. szeretlek. és nagyon hiányzol :'(

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr25267295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása