HTML

i giorni miei

i giorni miei

képeim

Friss topikok

  • Pötty: én nagyon fáradt vagyok.. és ideges mert nem tudom összerakni a videót... elbasztam egy jó 3 órát ... (2008.03.29. 19:33) miva
  • lucuSKA: na mi van vled civem, rég hallottunk felöled!? (2008.03.12. 19:35) bloáh
  • lucuSKA: sztem ne húzd az agyát!:* (2008.02.27. 17:39) ho paura di...
  • lucuSKA: ügyivagy!(nyelvvizsga) (2008.02.09. 22:40) lemaradtam sebaj :)
  • bari: melyik megcsalás van megcsalásnak szánva?:) sztem is hagyjuk! (2008.02.06. 17:18) pártééé

Linkblog

2007.12.17. 19:00 L Pietro

da Londra

Kis elmaradasom van (es bocs, hogy egy ekezet sem lesz.. Londonbol irok ) mivel tegnap nem kerultem gep kozelbe. No de most igyekszem bepotolni..

 Penteken megint egesz sokaig aludtam. a 11es kelest kovetoen bepakoltam magamnak a hetvegi kiruccanasra. Apu 1 korul erkezett. Vele egyutt mentunk ki a ferihegy egyre. 2.3.4.nek csekkoltunk be.. szoval sejthetitek, hogy milyen iszonyat sok idonk volt a checkin utan. Megebedeltunk es utana beneztem a dutyfreebe.. Szagolgattam parfumoket, de rajottem hogy nem valtok .. maradok a jol bevalt Gional. 1-2 ora varakozas utan vegre elindult a gep London fele. Az ut kicsit razosabb volt mint a repuloutak altalaban... cserebe k.b. unalams volt (dude ^^) Egyebkent kiderult, hogy "Ki koran kel, Kibaszott Csel." :)

A Gatwick repterre erkeztunk meg, ahonnan fel oras vonat uttal kerultunk be London szivebe a Victoriahoz. Itt szembesultunk a tennyel, hogy London iszonyat vilagvaros.. Azaz alig latsz feher embert, amivel persze semmi bajom, csak szokatlan .. furcsa volt meg, hogy egy punkot sem lattunk :O (megjöttem haza ->megjöttek az ékezetek:D) 20 perc metrózás árán jutottunk el a szállástól 2 percre található 'Earl's Court' megállóhoz. Itt végre mehjött az angol hangulat: a filmekben látható, aranyos házak szép utcák, udvarias emberek áá tökjó :) Mivel lassas este 9 volt nem tudtunk elmenni túk messze, úgyhogy úgy döntöttünk elmegyünk egy angol pábba.. Megittunk egy kör sört. Egész jó volt sőt még a poharak is egész tisztának mondhatóak voltak. A szállás felé megvacsoráztunk a KFCben .. életemben előszőr jártam KFCben.. annyira nem dobott fel mindenesetre. Ezzel telt el a péntek.


Szombat reggel már 8kor felkeltünk, mivel kevés időnk volt így is a városnézésre. Gyors reggeli után felültünk a picadilly linera és elmentünk a nemtommilyen megállóig, ahonnan egy tízperces sétával eljutottunk a Temzéhez (útba ejtve a traffalgar squaret THPS FTW :D ). Megcsodáltuk a bigbent a london eyet meg ilyesmi.. Kezdet hideg lenni az erős szél miatt így felültünk egy túristabuszra, de kis félreértés meg lustaság miatt egy fél óra után le is szálltunk. De sebaj! Hisz szerencsére pont ennél a megállónál található a londoni hard rock café! jeeeee! Eddig minden komolyabb külföldi városban -ahol jártam- megtaláltam a hard rock cafét :)  Roma-Barcelona-London   De sajnos ez a londoni verzió nekem nem jött be úgy mint a római pl.. Rendeltünk azért egy kör teát a hideg ellen. Mondanom sem kell.. ISZONYATOSAN UNDORÍTÓ volt :D léptünk is.. de még beugrottunk a hardrockshopba rögtön acafé mellett. Itt találtam is Valamit.........  
  Idő hiányában elsiettünk hazafelé És út közben megebédeltünk egy mekiben. Épp annyi időnk volt, hogy felöltözzünk rendesen a meccsre és magunkra öltsük a CHELSEA-s (álé!) sálainkat :) Kis mozgás gyanánt gyalog mentünk el a meccsre. A Fulham Broadwayen található cselszi stadion lenyűgöző méretekkel bír a magyar "stadionokhoz" képest. Nagyon jó kis helyre szólt a jegyünk.. Egyetlen zavaró tényező a tőlünk.. hmmm 10? méterre tartózkodó ellenfél szurkolótábor volt (a Sunderland ellen játszottunk).. Végülis kibackeltük valahogy :)  a végeredmény 2-0 volt a pályán.. a lelátókon sokszáz-0 nekik :S Mindegy végülis jó volt. A legjobb az volt, amikor láttam Apun hogy mennyire örül, hogy el tudott minket hozni ide. ááá! respect Apuuuuu

Még szombat este találkoztunk Sanyibával, Apa 70 éves barátjával a Picadilly Circusnál (Anglia bródvéje .. kb olyan mint a times square) Járkáltunk pöppet, majd beültünk egy indiai étterembe és egy jót ettünk-ittunk   hic.. 

Vasárnap semmi különös :( mivel kelés után reptér amjd haza :(  elég rövid volt.. de hazahúz a szívem. örülök, hogy hazaértem végre.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://elpietro.blog.hu/api/trackback/id/tr93267289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása